Sjukling



Me today: Tröja - Åsa / Halsduk - Indiska + jeansleggings och stövlar
Piffade upp min halsduk idag med en liten brosch, en liten snöflinga fast vintern inte är här än.

Gick och fick ont i halsen i tisdags och det blir bara sämre och sämre och vi som har konsert med kören på lördag. Inte bra, inte bra alls. Det kunde gjort ondare men kan inte på några villkor sjunga. 

Eftersom vi har pratat i skolan om sjudomar på både Djursjukvården och Mikrobiologin så undrar jag nu varför jag blivit sjuk just nu? Varför mitt immunförsvar har get vika just nu? Sovit, ätit för dåligt? Det spelar ju egentligen ingen roll, måste koncenterar mig på att bli frisk. Sitter och dricker nyponsoppa stup i kvarten och försöker undvika mjölkprodukter och choklad för de produkterna gör att halsen "slämmar" igen, kan knappt prata då!  // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu