The day´s goes on



BILDER: Angelica´s FB, min klass när den är som bäst (jag lägst ner till höger)
Sitter och tar det lungt till Spotify och en ny spellista jag gjort som innehåller bla Ebba Forsberg, Anna Ternheim och Ane Brun. Riktigt skön och härlig musik.

Fredagen gjorde ett bra slut på veckan eller vardagarna eller vad man vill säga. Gick i skolan mellan 11 och 12 och åkte sedan och gymade. Blev musslor och räkor till middag och efter spelade vi ett parti grunka, som jag vann, innan Seeker började. Spännande som vanligt var det!

Ska väll sitta här en sund men inte för länge för kl 10 ska vi befinna oss i hallen och sitta lite matcher // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu