Träningsnarkoman

Har sammanlagt tränat 5 dagar i rad nu.
Söndag: Yoga
Måndag: Bas gympa
Tisdag: Cirkelgym
Onsdag: Bergs spinning
Torsdag: Medel gympa
Så nu förtjänar jag två träningsfria dagar. För mig är det som alltid lugnt i skolan, har knappt någonting. Det känns som att det kommer bli jobbigare i trean med tanke på att jag ska läsa lite flera ämnen, naturkunskap, matte c, idrott och hälsa b, samhällskunskap och religion. De hade kunnat lagt in mera i tvåan. Studenten känns så långt borta men vi pratar redan om hur vi ska samla in pengar. NU ska jag spela Tetris. ♥Åsa
Vacker konst från choklad festivalen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu