Skåp-drama


Bild från ett annat skåp i skolan.
Den här terminen har jag fått ett underskåp, vilket jag tycker är väldigt irriterande, men i skåplängan där jag har mitt skåp har flera överskåp ståt tomma hela terminen. Utan lås och utan innehåll så jag och tre till i min klass gick till vaktmästaren för att fråga om vi kunde byta, det gick bra men skåpet är fortfarande någons men om den personen skulle vilja ha sitt skåp skulle en lapp lämnas i våra skåp om att vi skulle få byta tillbaka till våra gamla skåp.

Men när jag kom till skåpen i måndags fick jag en liten chock, mitt hänglås var borta och skåpet tömt. Alla mina mappar och skolverktyg – borta! Kunde inte fått en dåligare start på veckan. Gick till vaktmästaren och frågade hur det här hade kommit sig och förklaringen jag får är att den andra vaktmästaren inte visste att man skulle lämna en påminnelse om att ägaren ville ha tillbaka sitt skåp. Mina saker fanns där i alla fall och jag fick ett nytt lås och flyttade sedan tillbaka till mitt gamla, trygga underskåp // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu