10/9

Har precis bytt om till mjukis byxor, väldigt skönt! Mamma, jag och Ida hade tänkt åka upp till stugan men det blev inställt eftersom Ida är förkyld, mamma börjar också känna sig krasslig så jag hoppas verkligen att jag inte blir smittad. Så imorgon vill jag verkligen åka in till stan för att kolla efter jeans.
Det var inte lika varmt i bageriet idag så det gick att jobba, jag har tagit hem surdeg så jag ska göra något bröd i helgen, vi får se hur det blir. Nu ska jag titta på Vampire Diaries och sen blir det Idol. ♥Åsa
Bild från september 2009


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu