24 september

Sitter vid datorn för första gången idag, brukar sitta något tidigare här men det blev inte så ikväll. Började vid 10 och hela skoldagen gick åt att förbereda inför djurexpot som jag berättat. Idag krattade och sopade vi, vilket är ett bra jobb för plötsligt har man hållit på i en timme eller två men samtidigt fick jag nästan blåsor på händerna.

Slutade vid 13 och åkte till Historiska Museet där jag möte Åsa och mamma för i helgen har är den Internationella brödmässan där. Blev lite bröd innan vi gick till Berwaldhallen för att äta innan konserten började. Bestämde lite spontant här i veckan att gå på den här konserten, Svenska stjärnor – Tidlösa klassiker, med bl.a. Sarah Dawn Finer. Väldigt bra konsert även fast jag bara kunde typ två låtar. Var hemma vid halv nio ungefär och hade såklart spelat in både Lots och Idol så de fick följa efter varandra. Bläddrade bara runt sen innan det inte fanns något mer att titta på och nu sitter jag här men sängen väntar // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu