Bree Tanners andra liv


BILD
”Jag stängde av hjärnan. Det var dags att jaga. Jag drog ett djupt andetag, sög in doften av blodet inuti människorna nedanför. Det var inte de enda människorna i området, men de var närmast. Vem man skulle jaga var den sortens beslut man måste fatta innan man kände lukten av sitt villebråd. Nu var det för sent att välja.”

Bree Tanner kan knappt minnas ett liv utan otäckt känsliga sinnen, övermänskliga reflexer och oövervinnerlig styrka. Ett liv utan en obönhörlig törst efter blod… ett liv innan hon blev vampyr.

Fick låna den här boken av Julia och läste ut den igår, kort om man jämför med de andra böckerna i TTS men väldigt bra i alla fall. Det är kul att få ett annat perspektiv på en historia, liksom när Jacob berättar i Så länge vi båda andas och Edward i Om jag kunde drömma/ Midnight sun som jag ska försöka läsa snart // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu