Carcrash


BILD
Hela kvällen har jag suttit och spelat MySims Racing till Wii, har haft det ganska länge och man spelar det då och då men ikväll spelade jag säkert två timmar eler mer. Åsa satt bredvid och kollade och sprang då och då in i köket till sitt bröd. Så jag har haft teven hela kvällen och valde inte en film utan Tv-spel, inte riktigt det jag brukar göra men kom långt på mitt äventyr // Ida

Postat av: Jossi

haha i en liten stad på östkusten :) sj? kramis och TACK!!

2010-09-12 @ 03:19:10
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu