En dag att se fram emot

God morgon!
Har precis ätit frukost och ska strax hoppa in i duschen efter Ida men först tänkt jag blogga lite.
Idag så ska vi till hallen för att sitta i sekretariatet, sammanlagt blir det tre matcher för Ida och mig. Vi ska sitta varsin med mamma och en tillsammans. Ska bli roligt att komma igång igen även om jag är säker på att jag kommer sakna att spela när jag sitter där. Sista matchen har vi 15:30 och sen är det raka vägen hem för att vänta på några klasskompisar som ska komma hem till mig! Ska bli jätte kul, två av dem ska sova över också. Nu tror jag Ida är klar. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu