Female or male?

Den här förkyldningen vägrar ge med sig, eller lite kanske. Jag har inte ont i halsen utan nu är det bara näsan som krånglar. Hoppas det går över snart!
På svenskan så pratar vi just nu om det svenska språket, skillnad på manligt och kvinnligt språk, om det är någon skillnad på hur man pratar beroende vart man bor och så vidare. Det är väldigt intressant! Idag skulle min grupp skriva en "manlig" insändare om att vi är för könsneutrala yrkestitlar. Det var jätte svårt med tanke på att det bara var tjejer i min grupp. Nu ska jag duscha och sen är det Idol. ♥Åsa
Man märker verkligen att hösten är här nu!

Postat av: Linnea

sv: Tack så mycket söta du! Låter som en klurig men spännande uppgift! Jättefin bild! Trevlig kväll på dig:)

2010-09-16 @ 21:49:43
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu