Första frosten


Foto: Åsa
Vet inte riktigt vad som är fel på mig? När jag får sovmorgon, som idag när jag börjar kl 10.45 och ska gå upp kl 8.30, så vaknar jag alltid tidigare men istället hann jag mysa med Rulle en stund. Även om han grusade ner i sängen.

Åsynen när jag drog upp rullgardinen var lite chockartad – det var frost! Och bara 3 grader men det är ju faktiskt oktober imorgon. Hade tre lektioner i skolan, innan jag åkte hem gick jag in på Lindex och köpte tröjan jag pratat om. Hade 25 % rabatt tills idag så kände att det kom väldigt lägligt.
Har inte rört på mig hela veckan så om en timme ska jag och mamma iväg på Stations gympa // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu