Ingen engelska

Idag slutade jag tidigare för min engelska lärare var sjuk, så otroligt skönt! Engelska lektionen är 2 timmar och 20 minuter så det är väldigt jobbigt att ha det på tisdagseftermiddagarna. Jag har precis räknat lite matte och ska gå ner och kolla Top model, ikväll blir det cirkelfys på friskis. Ska bli så skönt att träna igen efter att ha varit borta i en vecka. ♥Åsa

Postat av: Maria - fashionstars ☆

eftersom skolan och jobbet är på deltid båda två kommer det nog att gå bra. sen handbollen bara rolig, tyvärr kommer jag missa träningar ibland vilket är lite tråkigt. sen kommer det förstås bli tuffare för mig, jag är ju van att kunna lata mig :p

2010-09-21 @ 19:12:45
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu