Jobbig natt

Inatt hade jag det riktigt jobbigt, vaknade runt kl 4 och hade så jävla ont i magen (den tiden av månaden), inte en chans att jag skulle kunna somna om med den värken. Så gick ner och åt lite fil innan jag gick upp och tog en Ipren men den värkar ju såklart inte på en timme. Så låg och vred och vände på mig och värken gick över i ett illamående. Sen blev magen tom och det var väl för jag hade ätit för lite. Skulle inte orka ropa på någon så ringde Åsa på mobilen så hon fick hjälpa mig. Blev lite bättre efter det och kunde somna i alla fall.

Kunde äta frukost som vanligt och mår nu helt bra. Det som är mest irriterande är om jag hade tagit en Ipren innan jag gått och lagt mig hade jag inte haft något besvär :( // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu