Over and out


Då är de två veckorna på Skansen över och de anslutades med en inlämning och ett prov, därför jag inte har skrivit. Blev väldigt nöjd med mina slut uppgifterna så det gick säkert jättebra. Man blir lite galen av att vara på Skansen i två veckor därför dessa bilder ^^

Slutade vid ca 11 och då åkte jag, Julia och Jessica in och åt vid Max vid Kungsan, vi gick i lite butiker innan vi skildes åt för helgen. Var hemma vid 14 ungefär och kollade på teve, nu när Tv3 funkar igen. ComHem - suck! Men eftersom mamma och pappa åkte och tränade medans Åsa och jag satt här hemma och snörvlade med våra förskyldningar fick vi göra mat, riktigt lyckad blev den också. Legend of the Seeker blev såklart kvällens spänning tätt följt av Idol // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu