Plus två


Dessa kom jag hem med idag, den till vänster köptes på SIX för 69,50 kände att jag ville ha en med lite färg när de flesta jag har är i svart eller silver. Och visst att den till höger är i silver men kunde inte låta bli att köpa den från Glitter för 60kr. Tycker verkligen om den och den är något jag inte har.

I
april skrev jag om att jag ville ha mer ringar, och två dagar efter köpte jag mina första tre och nu är jag uppe i 15 stycken, så nu när jag tittar är jag ute efter något speciellt och det är framför allt fågelringen
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu