Sex timmar senare...



Idag befann jag mig på Skansen mellan 8 och 14 och gjorde den första etologiska studien. Första och sista timmen gick segt men annars gick det förvånansvärt fort, vi hade nedräkning – 5 timmar kvar, 4, 3, 2, 1, klara!

Vädret gjorde det dessutom väldigt behagligt att vara ute, fick ha på mig underställ och flis men solen lyste nästan hela tiden. Fattar dock inte hur jag kan vara så trött efter att ha suttit stilla i sex timmar, huvudet känns så otroligt tungt och känner mig varm. Kan ju ha med min hals att göra för den är sämre känner också att en förskyllning är på väg plus en träningsvärk, för varje steg skriker benen. Så ikväll ska jag bara ta det lugnt med Idol och Legend // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu