En bra sak

Har haft det riktigt lungt nu de första dagarna men på måndag går jag på schemat. På torsdagen och fredagen så hade vi geomgång av de nya kurserna fram till lunch och sen hade vi mentors samtal. Jag hade mitt i torsdags så jag slutade efter lunch igår. Så efter lunch igår åkte jag, Carro, Bella och Anna in till blodcentralen. Jag gav blod och Carro anmälde sig att bli blodgivare. Man känner sig så glad när man går ut därifrån eftersom man vet att man gjort någonting bra. På kvällen kom Morbror och moster över för att äta födelsedags middag. Jag gjorde en vit chokladmousse tårta som det kommer upp bild på starx.
Idag tänkte jag ägna mig åt projekt arbete, ska baka, får se hur mycket jag hinner med. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu