Lite öm efter så där en mil

Efter den jobbiga prestationen igår kväll så har Ida och jag bara tagit det lungt idag. Det jobbigaste jag har gjort är nog att ta ned tvätten, gå ut med rulle och gå en sväng till centrum. Det blev en almenacka, ett större kolegeblock, den har flärpar för olika ämnen som är smart nu när jag ska läsa flera teoretiska ämnen.
Kroppen har varit lite öm idag, har inte haft ont men det märks i benen att man sprang en mil igår. Jag har bokat in en massage den 22:andra som verkligen kommer liva upp min trötta kropp. Nu tänkte jag titta på Det regnar köttbullar. ♥Åsa
2008 Barcelona


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu