Back before christmas





Sådär, tillbaka efter ett par dagar med högtryck. Så här har ni mina dagar i korthet:
Desikerade en spyboll på måndagens första lektion, roligt sådär. Tisdagen var det den årliga Jul- och Luciakonserten i Tyresö Kyrka och den gick väldigt bra. Igår körde jag, Julia, Jessica och Camilla lite "After School" och firade in lovet på Hellströms. Nu träffar jag inte mina tjejor på en vecka :/

Första dagen på lovet idag då och har hunnit med väldigt mycket. Långpromenad med hunden, städat, tvätta och ikväll kommer mormor och morfar // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu