Tyst i huset

Jag vet att jag varit väldigt dålig på att updatera sedan jag kom hem. Ida är bättre, hon gör det ju varje dag. Ska försöka bli bättre. Men jag har väl kännt att det inte hänt så mycket sedan jag kom hem och jag har varit lat och inte satt ihop vare sig bild- eller text inlägg om Schweiz.
Dock har det känns bra att komma tilllbaka till skolan, det tog några dagar innan jag hade ställt tillbaka dygnet men nu är det okej. Igår efter skolan så träffade jag Moa och Ida i centrum, de fikade och sedan gick vi och tittade lite i butiker. Köpte en tröja på lindex. Moa följde även med hem och kollade när Sveriges damer möte Danmark och förlorade med en boll, SUCK!
Idag ska jag och mamma till hallen för herrarna har match. Senare ikväll blir det nog lite julbak också. ♥Åsa
Vakra berg,de tog andan ifrån en.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu