Every day is a lifetime

Känner att jag verkligen får kämpa att hålla ögonen öppna men jag och Ida ska snart gå ned och se säsongsfinalen av LOTS, sjukt spännande! Igår hade jag öppet hus, bakade mellan kl 14-20:30. Jag var så trött när jag kom hem och vi fick ingen sovmorgon idag så vi har mest gått runt och bara lallat i bageriet idag även om vi har fått saker gjorda. Jag har disken den här veckan och i vanliga fall är vi bara en klass men igår så var vi två och andra klassen diskade typ ingenting så jag och en till tjej i min klass fick ta ungefär 35 pers disk. Snacka om jag blev ganska irriterad efter några timmar. ♥Åsa
Sommaren får gärna komma nu! Är så fruktansvärt trött på vintern.

Postat av: Erika

fasikens vilken härlig bild :D

2011-02-06 @ 00:24:26
URL: http://erikass.blogg.se/
Postat av: Agnes

Ja håller med, så underbart med sommar!

2011-02-10 @ 13:15:24
URL: http://underbarnmenalskadenda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu