Just me up...


Old picture, från 2008
alla andra har gått i säng. Hade bara en lektion idag – Global Miljövåd mellan 8-9. Inte så värt att kliva upp kl 6 för det men What the hell. Satt kvar i skolan med Julia till ca kl 12. Åkte sedan till gymmet, första gången sedan jul och vad jag har tappat! Det borde ju inte kommit som någon överraskning men jag trodde bara att jag var starkare än så :/

En sak jag skulle vilja fråga er är om ni vet om det är normalt att vara starkare baksida lår än framsida lår? Jag kan ta 10kg mer med baksida lår, måste fråga min idrottslärare om det.

Var hemma vid 15 och så några Grey´s avsnitt. Sen har jag inte gjort så mycket mer, såg I Am Legend nu ikväll. Imorgon har jag utvecklingssamtals-dag vilket betyder att jag åker en timme till skolan för att ha utvecklingssamtal i en kvart och sen en timme hem. Värt hur mycket som helst. Ska iaf klippa mig vid 11.30, fast jag vet inte vad jag vill göra, sedan ska jag försöka plugga lite och städa // Ida


Postat av: Stina

Jag är oxo starkare i baksidan, men de är inge bra att du har olika vikt på komplementerande muskler - de är inte bra för leden, så sänk den ena och träna upp styrkan med samma vikt

2011-02-18 @ 14:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu