Semlor, semlor, semlor

Jag har varit ganska borta på bloggen den här veckan men när jag har praktik så orkar jag inte blogga. Går upp runt kl 4-5 och jobbar sedan till kl 14 ungefär och sen när jag kommer hem är jag trött och har andra priorteringar. sedan går jag och lägger mig mellan kl 20-21 så mina timmar tar slut. Nu har jag bara tre dagar kvar av praktiken vilket känns jätte tråkigt. Det har varit jätte roligt att vara på Vete-Katten, även om det är hemskt mycket semlor.
CIRKA 700-900 SEMLOR VARJE DAG!
Vet ni hur många semlor de gör på själva Semeltisdagen?
14000! De har 10 personer som bara står och gör semlor den dagen.
Senare idag har vi körrep mellan kl 15-18 och innan det ska jag och Ida ut och köra med pappa. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu