The weekend



Fredag: Sista dagen på praktiken men vilken dag det blev, en av de värsta på länge. Fyra anledningar varför:
1. Det snöade ju hur mycket som helst.
2. Jag tror sträckte vänstra ljumsken när vi gick för att skotta ut bilen
3. Fick vänta 40-50 min på pendeltåget vid centralen, om inget hade kommit hade jag ju inte kommit hem pga bussarna.  Skulle jag chillat på pappas eller mammas jobb, men tåget kom ju till slut.
4. När jag väl kom till skola, en halv timme sen ungefär, berättar Jocke att illern Timon hade varit ute den natten och dödat två av våra tuppar. Fick sen reda på att krokodilen hade haft ihjäl en av våra bebissköldpaddor och vi fick senare under dagen avliva en fasan.

Dagen avslutades med glass så det blev lite bättre, har lärt mig så sjukt mycket på praktiken och det har varit otroligt kul, trots vissa dödsfall.  På kvällen kom Helena och Tom över, vi käkade middag och spelade MarioWii.

Lördag: var i Globen 9.30–17 och sålde matchprogram, vi sålde ganska mycket och fick se en del som jag önskar att jag inte gjort. Säger bara: Fulla finnar. Kl 20 drog vi hem till Julia för klassåterträff med gamla klassen, några saknades men det var hur kul som helst iaf. Vi drog hem vid 23 eftersom vi skulle sälja program idag (söndag)

Söndag: Samma tid som igår i Globen, sjukt trött nu och kommer verkligen inte orka plugga. Solsidan om en timme // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu