110107


Detta väder alltså! Förstår mig inte riktigt på det och vi kommer ha snö fram till nästa år. Härligt!

Gick väldigt bra att ta sig till Heron City igår, vi blev sex stycken som bowlade och jag vann :) Strike på första kastet, Wii har gjort mig bra haha. Spelade en timme därefter gick vi till Donken och satt och pratade, väldigt trevligt.

Idag ska vi in till stan igen för att träffa Helena, blir fika på Café 60 och jag kommer troligen hem med ett par svart jeans från Weekday och ett par skor. Har rådfrågat en hel del personer och alla säger de beiga, får redan lyckorus av tanken på att ha dem i min ägo // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu