110121


BILD Fågelrummet
Då var 1 av 4 veckors praktik avklarad. Känns kul att ha varit där och har höga förväntningar på de andra stationerna. Kungsboan skulle ha mat idag, senaste gången var v. 49 men de var inte så sugna. Ganska coolt att se ändå.

Skoldagen fick dock inte någon härlig fredags-känsla: Vi skulle byta några grenar inne hos fåglarna då ramlar en gren ner som träffar Sofia i huvudet. Först märket vi ingen men sen känner hon och säger plötligt: "jag blöder" jag följde med henne till skolsyster men som tur var var såret inte djupt.

När vi sedan sitter på pendeltåget hem får Jessica ett samtal från sin pappa. Han säger att hennes hund Oliver har spungit bort och varit borta sen 8.30 imorse.
Så om ni befinner er vid Tullinge/Flemingsberg håll utkick efter en borderterrier!!!!!!

Fick väldigt bråttom hem för kl 16 skulle vi möta upp
Moa för att se Love & Other Drugs som var riktigt bra samt käka i Kungshallen. Men hela tiden hade jag Oliver och Jessica i bakhuvudet så jag vet inte om jag var så gott sällskap // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu