Passionsfruktpyramid

Denna tårta är till Erikas 18 årsdag på lördag. Jag har fått två beställningar, en till fredag och en till lördag och denna blir till lördag. Gjorde bottnarna idag eftersom de ska vara i ugnen mellan 8-10 TIMMAR! Hon ville ha något med maräng och ofta så är marängtårtor bara maräng och grädde, vilket jag tycker är jätte tråkigt! Så jag tittade i typ alla kokböcker vi har hemma och hittade denna som ska blir bra. Den är med mango och passionsfrukt så det blir säkert jätte bra. Ni får se resen av tårtan på väg till lördag. ♥Åsa

Postat av: Erika

Fan va cool :D

2011-01-09 @ 15:52:56
URL: http://erikass.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv: Jo det är jag som tagit bilden :) blev en liten konstig plupp i hörnet när jag gjorde om den till jpg så det ser ut som jag tagit den från google :P

2011-01-09 @ 15:54:27
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu