Plugga för första gången på länge

Ända sedan jag började på gymnasiet så har jag inte haft mycket läxor eller arbeten som ska lämnas in. Någonting varje vecka sådär men absolut inte mycket. Har blivit lite bortskämd med att ha väldigt lite i skolan om man jämför med mina kompisar. Kommer inte ihåg senaste gången jag hade en pluggdag. Men nu sitter jag där igen, matte, engelska, bageriteori och (projektarbete). Kommer knappt ihåg senaste gången jag hade matte läxa, 8:an typ och så fick jag det i måndags, gissa om jag häpnade. Fast jag har inte så mycket emot det, då har jag något att göra denna söndag. ♥Åsa
Älskar den här bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu