Snart 18, snart körkort

Ja, nu har jag bokat in mig och Ida på en körskola i Bollnäs(samma som Stina körde på i sommras) och vi ska köra där vecka 9 och 14, då vi har lov. Sen tar vi körkort någon gång i maj. Jag blir alldeles nervös när jag tänker på det, men det kommer säker gå jätte bra. Både Ida och jag behöver en spark för att komma igång, vi har inte kört så mycket, kanske max 4-5 gånger. Jag har inte ens kört i trafiken än!
Andra nyheter också!
Jag har fixat praktik plats på Vetekatten! Så bli jätte kul att vara där! Har praktik vecka 6-8, och de kunde inte ha mig där på onsdagar så jag kommer vara där torsdag-lördag. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu