Tårtbesvär

Sitter här och installerar program på datorn till nya mobilen som behövs när jag ska överföra bilder och musik, lång tid tar det och det är tråkigt. Men jag är sjukt nöjd med mobilen och trivs bra med den, mobilgiganten var inte de snabbaste på att leverera, en vecka men det gjorde inte så mycket.
Ni fick aldrig se slutresultatet av tårtan som Erika skulle ha idag men dte var inte direkt min bästa tårta och var inte jätte nöjd med den men jag tror att hon blev nöjd. Allt gick fel kändes det som igår när jag gjorde den, det blev klumpar i chokladen, jordgubbsmoussen var inte tillräckligt fast, bottnen föll sönder. SUCK!!!!
Hoppas för gunds skull att jag lyckas bättre med morgondagens tårta. ♦Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu