Ut med det gamla, in med det nya



Första collaget: Kände för en garderobsrensning igår och det blev lite kläder. De flesta var för små och passade inte längre. Mamma köpte ett draperi som kom upp igår, så här såg det ut förrut. Just nu är det lite irriterande men lär mig nog snart bästa tekniken för at ta ut kläder.

Andra collaget: Kjolen köpte jag i måndags, den är från Monki och jag fick den för halva priset (150, 299) Lite romatiskt sådär och jag är ju et fan av midjehöga kjolar. Nere till höger ser ni min långklänning som jag köpte på höstlovet men bättre sent än aldrig. Tycker om den något otroligt men måste vänta tills sommaren // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu