Stars fallen from the sky

Känns som att dagarna bara rinner iväg, skolan börjar på tisdag. Jag har värsta stressen inför min kommande praktik vecka 6-8, måste fixa plats. Det gör ont i magen bara jag tänker på det! Jag har inte riktigt bestämmt vart jag ska vara, jag brukar blanda ihop vetekatten och kafferepet och sagt att jag ville vara på vetekatten när jag menade kafferepet när jag pratade med min lärare.
Idag har vi inte gjort så mycket, vi skulle kanske få gäster men de kom inte. Jag var som sagt till centrum och gjorde lite ärenden. Pappa har fyra dagars helg så vi får mycket tid tillsammans. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu