Alone



Det blev lite efter 12 som vi rullade ner för backen i zorben, vi hade nämligen lite problem med att hitta dit men gjorde det till slut. Vi rullade bara en gång ändå blev vi båda lite illamående, mådde så dåligt att jag fakiskt fick springa till toaletten :( Så jag var definitivt i inget skick att köra hem men Åsa mådde bättre. Rikitgt synd att dagen började så för har mått dåligt resten av dagen och bara legat framför teven.

Vid 19 blev jag så trött på det att jag gav mig ut med cykeln till kollonilotten för att ta bort lite ogräs och äta hallon, satt sedan ute i solen. Åsa åkte till Carro vid 15 ungefär så har varit ensam sen dess. Har både varit skönt och tråkigt. Nu - how i met your mother // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu