Älskade semester nu är du slut!

Min uppdatering har varit ganska dålig men har inte varit hemma heller. Åkte till Carro i fredags och sov över där, vi badade, pratade och kollade på film, jätte mysigt! Hon följde sedan med hem till oss och var med igår kväll när vi hade lite kompisar över. Vi var sammanlagt 7 stycken, vi satt hela kvällen på altanen och pratade. Kom inte i säng förrän vid kl 2. Idag sov vi till kl 11 och vid kl 13 så åka Ida och jag med Carro till gullmars för hon skulle hem och vi åkte till Farsta för att kolla vart vi ska jobba imorgon. Jag fick min lön i fredags, skönt med lite pengar! ♥Åsa

Pappa har tagit bilden men den är så himla fin!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu