Färdig(del 1 av 2)

NU har jag äntligen jobbat klart mina första tre veckor av sommarjobbet. Känns grymt skönt! Nu får jag vara ledig i två veckor innan Ida och jag börjar jobba i Farsta. Har verkligen räknat ned varje morgon, bara tre kvar, bara två kvar och nu är det slut. Så dåligt har dte inte varit men som jag sagt förut så har jag kännt att jag inte riktigt passar in.
Snart ska Ida och jag bege oss ned till Alby där vi först tänkte cykla ned och sen springa en sväng och sedan bada med Helena. Jag har tänkt att jag ska ut och springa hela veckan men dte har inte blivit av. Har liksom ingen motivation till träningen just nu. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu