110621


Fick inte lämna blod igår, mina blodkärl sitter så djupt och de sticker bara en gång första gången men får gå dit igen och försöka. Fikade iaf med Julia, vi satt kanske två timmar på Muffinsfabriken och pratade. På kvällen hade vi sista måndagsrepet innan Barcelona. Drog sen vid 10 hem till Helena för filmkväll, jag var sist attt komma dit så vi hann bara se en film innan de andra behövde åka hem. Då gick jag och Helena och gungade.

Kom in för en stund sen efter att ha varit ute med Rulle och om en timme ska jag klippa mig. Tror att jag har betämt mig // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu