För två år sen var det vi


Antonia, Åsa, jag, Nicolin, Paulina och Julia
Ikväll hade 9:orna sin bal i centrum. Tänkt det vara bara jag och Åsa för två år sedan. Att det har gått så fort, att allt har förändrats. Brukar fundera på om hur det skulle varit om jag hade gjort ett annat val än det jag gjorde, som att börja i musikklass eller börja på Spånga Gymnasium. Vilken person hade jag blivit då?

Aja, enough with the heavy. Har inte hänt så mkt idag. satt med vovven, efter att vi hade varit ute, och ryckte hans öron lite gran så nu är de små igen. Vi har ju en terrier så man klipper dem inte utan rycker istället bort pälsen, låter kanske grymt men det gör inte ont.

Efter middagen sprang jag en runda. På landet har vi en studsmatta och jag hoppade ca 10 min varje dag vilket resulterar i ca 20 min springning men vi har ingen studsmatta hemma så man får göra det the hard way // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu