Regn, regn, regn

Eftersom det är så dåligt väder idag ska jag och Ida bara göra tråkiga saker.
Eller det blir inte så tråkigt men det behövs. Vi ska städa, tvätta, öva på sångerna.
Men jag ska också göra färdigt min glass. I förrgår började jag med att göra en sockerlag och igår gjorde jag både rabarbersorbet( som är hur god som helst) och vaniljglassbas. Vaniljglassbasen ska stå i helst ett dyng för att den ska svälla men jag ska snart köra igång. Sen under dagen så ska jga mixa de två så för jag en krämig rabarberglass. AWESOME! ♥Åsa
Synd att solen inte tittar fram Idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu