The lost pants

Igår kväll letade jag reda på allt jag skulle ha idag till jobbet. MEN jag kunde inte hitta mina jobbbyxor! Letade och letade men hittade de inte. Fick låna Idas idag i alla fall, ca en-två storlekar för små men det gick ändå bra att ha. Så för en stund sedan, kollade att som jag redan hade kollat en gång. Ida hjälpte mig, det kan vara bra med extra ögon, vilket det verkligen ÄR. Vi gick upp på vinden, IGEN, och naturligtvis låg de där. Så nu är de hittade. Annars hade jag en bra första dag med lite strul i början men annars har dte gått bra. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu