110311


BILDER Lamm - feber på skolan, idag kom två till. Alltså är vi uppe i fem nu på två veckor, gick dock inte ut och tittade på de nyfödda idag för jag hade fel skor att gå ut i fårhagen.

Åkte och gymade direkt efter skolan, där hamnade hela familjen sedan. Tog tillfället i akt och körde hem även om det tar mindre än 10 minuter, övning som övning.

Kvällen har gått till att öva sångerna till kören, har ingen annan tid att göra det på och jag hann inte klart fast jag satt i mer än två timmar! Hann ungefär halvvägs av repertoaren.

Ska strax gå och lägga mig, kl 9 börjar andra delen av Fair Trade utbildningen till Fair Trade Ambassadör. Får se om jag blir det imorgon då // Ida 

P.s bara 20 dagar kvar tills vi fyller 18!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu