110315


Nyår 09/10
Wiho! Idag har jag studiedag!
Önskar att jag bara kunde ligga och slappa men icke, det finns ju en anledning till varför det heter studiedag och den kom inte en dag för sent. Rulle väckte mig runt 07 när han skällde utanför min dörr, fick lite panik eftersom jag inte kunde komma på vilken dag det var. När jag väl kom på att det var studiedag så sov jag vidare till 9.

Har nu fått i mig frukost och ska börja köra gång med pluggandet, blir en sväng ut i det fina vädret också. Ska ta en tur till centrum för att gå till Djurmagazinet och köpa en sak till Rulle, blir kanske något till mig själv också ^^ // Ida

Bara 16 dagar tills vi fyller 18!


Postat av: L i n n e a s b l o g g

18 är världens bästa ålder, underbar känsla att få bli legad haha.. Hoppas 16 dagar går fort!

2011-03-15 @ 16:45:13
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Sweet Life Style

jamen ellerhur :) det är ju så ovanligt i vår ålder så man blir lite paff när man ser/hör någon som heter det!

2011-03-15 @ 22:06:41
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu