Chillkväll hos Jake

Igår kväll så drog jag och Ida hem till Jake för att träffa lite kompisar. Vi spelade Gitarr Hero, eller killarna gjorde det, vi sjöng mest. Har testat Gitarr Hero en gång tidigare och var helt vädelös på det, inte alls som riktig gitarr. Vi tittade på film också men hann precis inte se klart för vi dorg hem vid 1 ungefär och så kom vi i säng kl halv 2. Idag ska jag bara ta det lungt tills jag ska iväg till Jennifer. Jag måste bara lämna tillbaka en bok som jag har lånat på biblioteket( den skulle vara inne igår) (upps). ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu