Dagens vill ha



BILDER
Måste säga att DinSko har de snyggaste skorna, dessutom är det i bra kvalité. Men när de har så snygga skor får jag problem för jag vill ha allt. I alla fall alla dessa. Bloggade tygskorna för nästan ett år sen och de är ju så snygga, har ju ballerinor i det mönstret. Om man jämför dem båda så tar jag de röda.

De andra skorna är också så snygga, synd att DinSko inte har som Skopunkten köpt 3 betala för 2 osv. Har ju inga boots så det skulle vara bättre om jag köpte dem, älskar att de är beiga också, om man jämför med ankle bootsen men de är ju så himla snygga.....

Får se om jag bränner av 1100 kr på skor i vår (hoppas jag får pengar i födelsedagspresent) // Ida


Postat av: MALIN

läget? <3

2011-03-27 @ 11:57:47
URL: http://mavalina.blogg.se/
Postat av: MALIN

samma här, :s <3

2011-03-27 @ 14:09:17
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu