Inställt

Idag skulle jag egentligen haft samverkasmöte men det var inställt! Ni annar inte hur glad jag blev! Vi sitter mest och daltar om samma saker hela tiden, jag blir så trött. Idag blir det ingen träning, eller ja, det blir det ju men inte fysiskt. Ska övningsköra och Ida och jag ska öva på sångerna. Jag längtar tills man kan gå ut och fota, vill visa nya bilder, inte alla gamla. ♥Åsa

Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

SV: tack, det gick faktiskt rätt bra! Absolut, jag lägger upp fotona jag tagit till helgen eller lite senare :)

2011-03-16 @ 20:26:25
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu