Lite ångest ska man väl ändå ha

Jag tror jag början få lite ångest, inför på torsdag menar jag. Men vad är det för speciellt egentligen, man har åldrats ett år, man lägger till ett år till i sin livsstatistik. Men just den här morgonen blev jag så himla nervös. Plus att jag drömde att det var inga som kom på våran fest, usch. Förrutom helgen så ser det ut att bli en ganska lungt vecka.
Måndag: Frisör
Tisdag: ?
Onsdag:?
Torsdag: FÖDELSEDAG! Middag med familjen på resturang SMAK
Fredag: Kusinerna kommer över på middag, utgång med Erika och två av Idas kompisar
Lördag: 18-års fest!
Men det känns så stort att fylla 18, det går inte riktigt att beskriva men som Jennifer sa: Nu kan man säga håll käften och verkligen mena det. ♥Åsa

2009


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu