New stuff




I torsdags träffade jag Stina i stan efter skolan, vi köpte present till Åsa men jag kom även hem med detta till mig själv. Blev en hel del från Glitter men jag hade presentkort där från i julas. Tycker väldigt mycket om tröjan från H&M och ear cuff:en från StyleByTyra. Gjorde dock något fel i min beställning så jag fck hem två st av denna som ni ser men du ska Jessia få köpa den andra, sen får jag se om det kommer någon fler av den jag ockås ville ha. Just nu är den slut // Ida


Postat av: Stina

Annars vill jag ha den andra!!!

2011-03-26 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu