Off

Jag vet att jag har varit och är lite off på bloggen just nu men jag har inte haft lust att blogga. Men nu hoppas jag på ändring från min sida.
Pappa tvingade ut mig att åka skriskor idag på Alby sjön, jag tycker inte om att åka skridskor, vet inte varför men jag får så ont i fötterna men som belöning fick jag köra bilden i alla fall. Vi försöker köra så mycket som möjligt och jag ska köra ned till hallen för jag och pappa ska sitta i sekretriatet. Jag körde lite efter skridskorna också, fram och tillbaka till Älta. Några motorstopp men annars gick det bra. ♥Åsa
Eftersom det kanppt finns några vårteckan så bjuder jag på denna bild.

Postat av: Sweet Life Style

vad kul att du också heter Åsa (: rätt ovanligt i vår ålder!

2011-03-13 @ 18:51:47
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu