Dags igen?

Ja, nu har min blogg torka varar väldigt länge. Men har fått lite mera inspiration nu. Snart är sommarlovet här och jag ska at körkort och börja jobba. Igår eftersom Ida hade klassfest drog jag iväg med Moa, vi drog till stan och gick runt och fotade och sen drog vi hem till henne. Var hemma vid halv 2 ungefär. Idag så ska jag, mamma och pappa hem till några bekanta och Ida ska ut på krogen. Orkar inte följa med och jag vill inte lägga ut pengarna eftersom jag har ganska lite pengar nu. ♥Åsa
Och Stockholm visa sig från sin bästa sida också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu