Fight just a little bit more


FOTO: Rebecka, Haga Parken
Den här veckan är sista "kämpa-veckan", betygen sätts på måndag/tisdags och allt ska vara inne senast fredag och varje dag kan jag kryssa av något från min lista vilket är så skönt! Det är väldigt bra att jag ligger så bra till med min planering för nu vill jag ha tid till att övningsköra, imorgon är det två veckor tills uppkörningen. Får fjärilar i magen när jag tänker på det. Så ikväll ska jag ut och köra med pappa // Ida


Postat av: L i n n e a s b l o g g

Gör det!! :D

2011-05-24 @ 23:17:07
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: tack ida :D yes, men jag har lärt mig från designadinblogg.se & också frågat och sökt runt på andra bloggar. Har tyvärr inte tid att ge tips, men bara leta efter det du vill ha helt enkelt :)

2011-05-25 @ 19:10:04
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu