Från medalj till halsband

På den här hyllan har alla mina gamla medaljer från fotbollscuper och handbolls cuper. Såklart är man stolt men nu var det dags för förändring. Ida föreslog att hon skulle hänga upp sina halsband och jag sa att det var okej och jag hakade på och nu är det riktigt fint, finare än med medaljerna. Det känns också lite mera vuxet. ♥Åsa

Postat av: L i n n e a s b l o g g

sv: Tack så mkt!:)

2011-05-01 @ 16:25:34
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Q

Vad roligt :P precis så hänger mina halsband och medaljer oxå ;)

2011-05-03 @ 20:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu